<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d15076973\x26blogName\x3dsucuklu+pasta+v2.0\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mc1r.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mc1r.blogspot.com/\x26vt\x3d6219159003031641420', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Perşembe, Ekim 27, 2005

remember: you’re a wreck, an accident. forget the freak, you're just nature. keep the gun oiled, and the temple cleaned, shit, snort, and blaspheme, let the heads cool, and the engine run. because in the end, everything we do, is just everything we’ve done.

corey taylor


“oradaki motor kelimesi hiç hoş değil, engine demiş ama türkçesi motor. corey sevdiğim bir şarkıcıydı, dava açmayı düşünüyoruz. kıskançlık diyorum.”

petek dinçöz

memleket bitmiş...

egonun oluşumu ve işlemesi için gereken enerjinin çoğu iddeki saldırgan ve cinsel dürtülerden, onları kandırarak alınır. ne güzel demiş yusuf alper.

haftanın kızılıbudur

dinler büyük günahlar arasına staj defteri doldurmayı da koymalı kesinlikle. birkaç saat içinde hayatım boyunca söylediğim yalan sayısını üçe katladım. resmen ayıp birşey staj defteri.

önümüz bayram.


haftanın sorusu:

nokia şarz var mı? evet hayır

bazen "öğrendiğim herşeyi çocuklarıma aktarmak için öğreniyorum, yaptığım herşeyi çocuklarıma göstermek için yapıyorum" hissine kapılıyorum. sonra "hayatın olayı üremekse, yanında yaptıkların da çocuğuna kar kalacak tabi" diyor içimden bir ses. ürperiyorum.

memleket bitmiş...

ben yaptım bunu da. tremors graboid'i desem anlar mısın ki?


!!!son dakika başbakan erdoğan yök’e ve rektörlere sert çıktı: konuşanın ağzına yılan girsin! yök'ten cevap gelmedi. son dakika!!!

önümüz bayram.

Hit Counter
Site Counters